17 Aralık 2012 Pazartesi

şiir: HAYAT;

Gidene kal demeyeceksin..
Gidene kal demek zavallılara,
Kalana git demek terbiyesizlere,
Dönmeyene dön demek acizlere,
Hak edene git demek asiller yakışır.
Kimseye hak etmediğinden fazla değer verme,
Yoksa değersiz olan sen olursun.

Düşün
Kim üzebilir seni senden başka,
Kim doldurabilir içindeki  boşluğu sen istemezsen?
Kim mutlu edebilir seni,sen hazır değilsen?


Kim yıkar, yıpratır sen izin vermezsen?
Kim sever seni sen kendini sevmezsen?
Her şey sende başlar sende biter.
Ya çare sizsiniz, ya da çaresizsiniz.
Öyle bir  hayat yaşadım ki cenneti de gördüm cehennemi de.
Öyle bir aşk yaşadım ki tutkuyu da gördüm pes etmeyi de.
Bazıları seyrederken hayatı en önden, kendimi bir sahnede buldum,oynadım.
Öyle bir rol vermişlerdi ki okudum okudum anlamadım.
Kendi kendime konuştum bazen evimde, hem kızdım hem güldüm halime.
Sonra dedim ki söz ver kendine,
Denizleri seviyorsan dalgalar da seveceksin,
Sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin,
Uçmayı biliyorsan düşmeyide bileceksin,
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredeceksin,
Öyle hayat yaşadım ki son yolculukları erken tanıdım.
Öyle değerliymiş ki zaman hep acele etmem bundan anladım.

NİETZSCHE


5 yorum:

rabiasultanipek dedi ki...

çok doğru sözler, hayat dersleri dolu güzel bir şiirmiş

Igne oyam dedi ki...

cok güzel bir paylaşım emeğinize sağlık

Nilgün Komar dedi ki...

kim mutlu edebilir seni, sen hazır değilsen?

çok düşündüm bu satırda! bazende hazır oluyoruz ya kimse gelmiyor mutlu etmek için derdim ama demek ki tam hazır olamayışımızdan mış :)

Nilgün Komar dedi ki...

blogunun yeni yüzü güzel olmuş.. yapana söyle biraz daha gayret etsin az daha uğraşırsa daha güzel olacak :)

Ebemkuşağı dedi ki...

Yazanın da yayınlayanın da yüreğine sağlık:)